یادگیری هوشمندانه زبان انگلیسی

۱۴۹ بازديد

عامل اساسی برای یادگیری لغات و اصطلاحات و پایدار کردن آنها در ذهن مخصوصا در آموزش مجازی زبان انگلیسی ایجاد ارتباط محکم و واقعی با احساسات و زندگی واقعی است. برای درک این اصل لطفا تمرین زیر را انجام دهید.
به یکی از خاطرات خوشایند و یا نا خوشایند خود باز گردید, دقت کنید که جزئیات , جملات گفته و شنیده شده , تصاویر ذهنی و دیگر اجزاء آن خاطره چطور در ذهن شما زنده هستند , حال یک کلمه و یا جمله را به این خاطره گره بزنید و برای صحبت کردن در مورد آن خاطره از آن لغت یا اصطلاح خاص استفاده کنید. نتیجه این تمرین بسیار خارق العاده است زیرا که با ایجاد چنین ارتباطی نورون های مغزی ما تحریک می شوند و آن لغت در ذهن ما کاملا شفاف و در دسترس حفظ می شود.
پس برای یادگیری مطالب جدید موارد زیر را لحاظ نمایید.
۱. آن لغت ,اصطلاح و یا ساختار گرامری را با احساسات خود مرتبط کنید.
۲. با استفاده از آن در مورد وقایع و افراد زندگیتان که در شما احساسات خوش آیند و یا نا خوش آیند ایجاد می کنند صحبت کنید یا بنویسید. ( از استفاده از خاطرات خیلی بد پرهیز کنید زیرا که ذهن برای حفاظت از شما آنها و هر آنچه که به آن خاطرات مرتبط است را از دسترس شما خارج می کند و اصطلاحا فراموش می کنید.)
۳. با آنها داستان ها و بازی های جالب و خنده دار بسازید.
۴. از تصاویر و عکس هایی که با آنها ارتباط عاطفی دارید برای مرور و تمرین آن اصطلاحات و ساختار ها استفاده کنید.
۵. در صورتی که امکان انجام هیچکدام از موارد بالا نبود می توانید پاداشی لذت بخش و مفرح برای انجام تمرین, مرور و تکرار و یادگیری آنها انتخاب کنید و بعد از انجام آن تمرین این پاداش را با لذت به خود هدیه بدهید.

انجام موارد بالا بسیار ساده و لذت بخش هستند و فقط باید آنهارا تکرار کنید تا به عادات خوب یادگیری شما تبدیل شوند و بعد از مدت کوتاهی ناخودآگاه از این روش ها برای یادگیری استفاده خواهید کرد.

منبع:

آموزشگاه مجازی زبان انگلیسی اسپریچو

حروف الفبای زبان انگلیسی

در این قسمت آموزش زبان انگلیسی یا لاتین و حروف الفبای زبان انگلیسی را مشاهده می کنید که این می تواند شروع باشد برای یادگیری زبان انگلیسی…

الفبای انگلیسی دارای ۲۶ حرف است که بسیاری از این حروف در اکثر زبانها مانند فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و … مشترک هستند.حروف A-E-I-O-Uحروف صدادار و بقیه حروف بی صدا هستند.

حروف الفبا

تفاوت الفبای فارسی و الفبای انگلیسی

حروف الفبای انگلیس کاملا همانند حروف الفبای فارسی نیست، و تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

مخصوصا تفاوت های نگارشی و نبود یک سری حروف فارسی در زبان انگلیسی از جمله تفاوت های اصلی می باشند.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد